Значение 2 КОР 1 в Православной энциклопедии Древо

Что такое 2 КОР 1

Открытая православная энциклопедия "ДРЕВО".

Библия . Новый Завет . Второе послание к Коринфянам . Глава 1

Главы: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

1 Павел, волею Божиею Апостол Иисуса Христа, и Тимофей брат, церкви Божией, находящейся в Коринфе, со всеми святыми по всей Ахаии: 1 Павел, посланник Иисус Христов волею Божиею, и Тимофей брат, церкви Божией сущей в Коринфе, со святыми всеми сущими во всей Ахаии:

2 благодать вам и мир от Бога Отца нашего и Господа Иисуса Христа. 2 благодать вам и мир от Бога Отца нашего, и Господа Иисуса Христа.

3 Благословен Бог и Отец Господа нашего Иисуса Христа, Отец милосердия и Бог всякого утешения, 3 Благословен Бог и Отец Господа нашего Иисуса Христа, Отец щедрот и Бог всякия утехи,

4 утешающий нас во всякой скорби нашей, чтобы и мы могли утешать находящихся во всякой скорби тем утешением, которым Бог утешает нас самих! 4 утешаяй нас о всяцей скорби нашей, яко возмощи нам утешити сущыя во всяцей скорби, утешением, имже утешаемся сами от Бога.

5 Ибо по мере, как умножаются в нас страдания Христовы, умножается Христом и утешение наше. 5 Зане якоже избыточествуют страдания Христова в нас, тако Христом избыточествует и утешение наше.

6 Скорбим ли мы, скорбим для вашего утешения и спасения, которое совершается перенесением тех же страданий, какие и мы терпим. 6 Аще ли же скорбим, о вашем утешении и спасении, действующемся в терпении техже страданий, яже и мы страждем:

7 И надежда наша о вас тверда. Утешаемся ли, утешаемся для вашего утешения и спасения, зная, что вы участвуете как в страданиях наших, так и в утешении. 7 и упование наше известно о вас. Аще ли утешаемся, о вашем утешении и спасении, ведяще, зане якоже общницы есте страстем нашым, такожде и утешению.

8 Ибо мы не хотим оставить вас, братия, в неведении о скорби нашей, бывшей с нами в Асии, потому что мы отягчены были чрезмерно и сверх силы, так что не надеялись остаться в живых. 8 Не бо хощем вас, братие, не ведети о скорби нашей бывшей нам во Асии, яко по премногу и паче силы отяготихомся, яко не надеятися нам и жити.

9 Но сами в себе имели приговор к смерти, для того, чтобы надеяться не на самих себя, но на Бога, воскрешающего мертвых, 9 Но сами в себе осуждение смерти имехом, да не надеющеся будем на ся, но на Бога возставляющаго мертвыя,

10 Который и избавил нас от столь близкой смерти, и избавляет, и на Которого надеемся, что и еще избавит, 10 иже от толикия смерти избавил ны есть и избавляет, наньже и уповахом, яко и еще избавит,

11 при содействии и вашей молитвы за нас, дабы за дарованное нам, по ходатайству многих, многие возблагодарили за нас. 11 споспешествующым и вам по нас молитвою, да от многих лиц, еже в нас дарование, многими благодарится о вас.

12 Ибо похвала наша сия есть свидетельство совести нашей, что мы в простоте и богоугодной искренности, не по плотской мудрости, но по благодати Божией, жили в мире, особенно же у вас. 12 Похваление бо наше сие есть, свидетельство совести нашея, яко в простоте и чистоте Божией, а не в мудрости плоти, но благодатию Божиею жихом в мире, множае же у вас.

13 И мы пишем вам не иное, как то, что вы читаете или разумеете, и что, как надеюсь, до конца уразумеете, 13 Не иная бо пишем вам, но яже чтете и разумеваете: уповаю же, яко и до конца уразумеете,

14 так как вы отчасти и уразумели уже, что мы будем вашею похвалою, равно и вы нашею, в день Господа нашего Иисуса Христа. 14 якоже и разуместе нас от части, яко похваление вам есмы, якоже и вы нам, в день Господа нашего Иисуса Христа.

15 И в этой уверенности я намеревался придти к вам ранее, чтобы вы вторично получили благодать, 15 И сим упованием хотех к вам приити прежде, да вторую благодать имате,

16 и через вас пройти в Македонию, из Македонии же опять придти к вам; а вы проводили бы меня в Иудею. 16 и вами проити в Македонию, и паки от Македонии приити к вам, и вами проводитися во Иудею.

17 Имея такое намерение, легкомысленно ли я поступил? Или, что я предпринимаю, по плоти предпринимаю, так что у меня то "да, да", то "нет, нет"? 17 Сие же хотя, еда что убо легкотою деях; Или яже совещаваю, по плоти совещаваю, да будет у мене еже ей, ей, и еже ни, ни.

18 Верен Бог, что слово наше к вам не было то "да", то "нет". 18 Верен же Бог, яко слово наше, еже к вам, не бысть ей и ни.

19 Ибо Сын Божий, Иисус Христос, проповеданный у вас нами, мною и Силуаном и Тимофеем, не был "да" и "нет"; но в Нем было "да", - 19 Ибо Божий Сын Иисус Христос, иже у вас нами проповеданный, мною и Силуаном и Тимофеем, не бысть ей и ни, но в Нем самем ей бысть:

20 ибо все обетования Божии в Нем "да" и в Нем "аминь", - в славу Божию, через нас. 20 елика бо обетования Божия, в том ей и в том аминь: Богу к славе нами.

21 Утверждающий же нас с вами во Христе и помазавший нас есть Бог, 21 Извествуяй же нас с вами во Христа и помазавый нас, Бог,

22 Который и запечатлел нас и дал залог Духа в сердца наши. 22 иже и запечатле нас, и даде обручение духа в сердца наша.

23 Бога призываю во свидетели на душу мою, что, щадя вас, я доселе не приходил в Коринф, 23 Аз же свидетеля Бога призываю на мою душу, яко щадя вас, ктому не приидох в Коринф,

24 не потому, будто мы берем власть над верою вашею; но мы споспешествуем радости вашей: ибо верою вы тверды. 24 не яко обладаем верою вашею, но (яко) споспешницы есмы вашей радости: верою бо стоите.

Главы: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

ДРЕВО - открытая православная энциклопедия: http://drevo.pravbeseda.ru

О проекте | Хронология | Календарь | Клиент

Православная энциклопедия Древо.